نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2389
-
الف
+

اعتراض «شهاب حسینی» بازیگر سریال «مدار صفردرجه» به شایعات

«شهاب حسینی» به شایعات جدایی خود از سریال «شکرستان» واکنش نشان داد.

«شهاب حسینی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بینندگان آی فیلم 2 شاهد نقش آفرینی او در سریال «مدار صفر درجه» هستند، نسبت به شایعات اخیر در مورد جدایی خود از سریال «شکرستان» واکنش نشان داد.

 شهاب حسینی در صفحه مجازی خودش در واکنش به این شایعات نوشت:

«دوستان و هموطنان گرامی سلام و عرض احترام، علت بعضی از خبرسازی‌های غیرواقعی و انگیزه‌های پشت آن بر بنده روشن نیست.

در خصوص عدم ادامه همکاری بنده کوچک با سریال جذاب خلاقانه و دیدنی شکرستان به تهیه‌کنندگی دوست و همکار عزیز و صمیمی آقای مسعود صفوی صرفا به دلیل عدم هماهنگی زمانی به دلیل شرایط فشرده‌ کاری بنده در خارج از ایران اتفاق افتاده که برخلاف خواست قلبی طرفین رقم خورده چراکه شخصاً از علاقه‌مندان به این سریال هستم.

انشاءالله بعد از اتمام پروژه‌های کاری در خارج از کشور برای رفع دلتنگی و انجام پروژه‌هایی طبق قرار‌های قبلی در ایران همیشه عزیز خواهم بود. انشاءالله، به شرط بقا آمین

همچنین تهیه کننده سریال شکرستان در رابطه با شایعات پیرامون عدم حضور شهاب حسینی در سری جدید شکرستان گفت : بسیار متعجب شدم که این شایعات را در مورد آقای حسینی منتشر کرده اند،شهاب حسینی در سفر بود و به پروژه نرسید؛ واقعا‍ً نمی‌دانم این شایعات از کجا شکل گرفته است. حضور شهاب حسینی بسیار مورد اقبال مردم قرار گرفت و او همچنان با شکرستان خواهد بود.

گفتنی است، سری جدید سریال شکرستان به مناسبت عید قربان تا عید غدیر از بیستم اسد(مرداد) ساعت 22:30 از صدا و سیمای ایران نشر خود را آغاز کرده است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

«شکرستان 4» به زودی از صدا و سیمای ایران نشر می شود

ع ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر